Radiostilte en een cool concept

20:44

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben - of misschien ook niet, zo onmisbaar ben ik tenslotte niet - was het hier de laatste tijd heel erg stil. Het schrijven van een bachelorproef, het vele andere schoolwerk en de voorbereiding op de Night of The Proms met Scala slorpten me even geheel op, en zullen nog wel enkele weken aan mij blijven slorpen :-) Dat maakt dat ik helaas noch tijd noch inspiratie had om hier nieuwe artikelen tevoorschijn te toveren. 

Niet getreurd, want al een hele tijd geleden ontdekte ik een heel tof concept dat ik alsnog heel graag met jullie wil delen. Tille en Linde, twee Antwerpse grafische ontwerpers, richtten namelijk RE-DO op, waar ze samen agenda's, planners, blocnotes en to-do lijstjes ontwerpen. Ik hoor het u denken: what else is new? Wel: al die toffe papierfrutsels zijn gemaakt van papieroverschotten of misprints van drukkerijen, die anders weggegooid zouden worden. Dat maakt ook dat ze stuk voor stuk uniek en super stylish zijn, met oprecht toffe uitspraken erop gedrukt.

Alsof jij nooit een foutje maakt. (Iets om over na te denken.)


Alle foto's zijn eigendom van RE-DO, alle info vind je op hun website. De ontwerpsters in kwestie zijn maar enkele jaren ouder dan ik, wat me dan weer doet peinzen over mijn -nog niet zo wezenlijke- betekenis voor deze wereld op mijn jeugdige leeftijd, maar da's een andere zaak :-). 

(Deze post ontstond uit puur enthousiasme, niet omdat ik daar iets voor in de plaats kreeg.)

You Might Also Like

4 reacties

  1. oke, dit vind ik echt heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op dit soort concepten! Ze zijn ongelooflijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n coole dingetjes allemaal, dat maakt me echt enthousiast. Heel veel succes nog met je bachelorproef hoor! Ik snap de struggle, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie! Ik vind de RE-DO producten echt heel erg mooi! Het idee alleen al dat het opnieuw gebruikt wordt geeft al een motivatie om het te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe