Positivo's #3

16:09

Dit bericht typ ik vanuit mijn bed, waar ik al een paar dagen ziek lig te snotteren. Op het tabblad hiernaast plingt Facebook: "Herinnering: je hebt dit weekend 4 geplande evenementen". Instant stress. Ik trek mijn deken nog wat hoger op en denk aan alle lessen die ik de afgelopen dagen gemist heb. Aan de les die ik op dit moment aan het missen ben. ("Aah, en die praat altijd zo snel, wat als mijn vriendinnen niet kunnen volgen, die hebben misschien niet zo'n duidelijke notities als ik, dan kan ik niet meer mee en ga ik buizen op m'n mondeling examen!"). Aan het schoolwerk waar ik de komende dagen nog aan moet beginnen. En mijn hoofd staat op ontploffen. Het mag duidelijk zijn: ik kan wel een dosis positiviteit gebruiken.







You Might Also Like

7 reacties

  1. Wat een fijne inspiratie weer! Ik ga er een aantal opslaan. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke positieve quotes! En wat heb je het druk zeg, neem je tijd, neem je rust en blijf genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik doe m'n best, maar het is niet altijd even evident om er de tijd voor de vinden... :-)

      Verwijderen
  3. Ik zit ook weer voor de tweede keer ziek thuis sinds het begin van het schooljaar. En ook ik maak mij veel zorgen om notities, het is altijd beter om zelf notities te nemen. Maar je positieve posts helpen wel een beetje. :-) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap! Onthoud: Alles komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, da's heel erg lief! Het is helaas nog steeds heel druk, maar ik geraak er wel door :-)

      Verwijderen

Subscribe